Monday, September 27, 2010

Travelling-Sabah 25/9/2010

9.00 malam...
Bertolak dari UNIMAS ke Kota Kinabalu. Pertama kali makan dalam penerbangan...hahaha Tapi tolong ye,saya xda selera nak menjamah makanan. Hati ni mcm2 perasaan bergelora!uhuu~
Dalam penerbangan tue rasa sakit kepala la pulak berdenyut2. Tambah memeningkan kepala sepanjang perjalanan kami ada seorang budak nie menangis dan menjerit2 tak henti2. Ya Allah aku rasa cam nak jerit balik masa tue gak!huhuhu But it's fine budak tue hanya dia selepas SATU JAM menangis tanpa henti!!ohoo~
Melihat pemandangan indah dari udara adalah sesuatu yang amat mengagumkan bagi aku. Tapi entah kenapa sepanjang penerbangan aku kali nie fikiran aku asyik membayangkan mati!nauzubillah...Alhamdulillah aku selamat sampai dan mampu menulis lagi di sini. 15min sebelum pendaratan...subhanallah...cantik sungguh bumi Sabah ini dari atas. Paling mempesonakan aku adalah saat2 pendaratan di lakukan. Laut!!ya...itu adalah pemandangan yang cukup mengujakan buat aku. Kami tiba di lapangan terbang Kota Kinabalu pada jam 11 malam tapi sebelum meneruskan perjalanan ke UMS kami menanti para peserta dari universiti2 lain yg terlibat. Hurm surprisingly I am the only girl among them all...Boleh pulak cari kedai makan dulu sebelum ke UMS. Tidak seperti Sarawak,walaupun hari sudah lewat malam tadi kedai2 makan masih lagi meriah dan di penuhi orang ramai. Sabar jak lah 10 laki aku jak perempuan. Apa boleh buat..ikut je la dorang minum2 dulu...Hai la lelaki...Bayangkan...jam 2 pg baru kami tiba di UMS padahal dekat je. Makan punya pasal. =P hurm...Kota Kinabalu...I would say it is very nice here. Very beautiful view. =) You got to come here and experience it yourself. 

3 comments:

  1. msa dlu ak g sna...tmpat ak menginap betul2 depan pasar yg ada jual mutiara byk2 2...
    kt kundasang,wani dok chalet ea??
    -lokman-

    ReplyDelete
  2. 1 little gurl against 10 guys...???
    ta takot ke...???.malam2 lak tue...ngeee

    ReplyDelete
  3. lokman:duk kat kem BTN..cantik sangat!!mcm pusat peranginan.. =)
    Mukmin:kena beranikn diri...xpa depa suma MPP...berani la buat jahat...hehehe

    ReplyDelete